Le Songe – homewear, który pobudza zmysły

Le Songe to marka, która inspiruje do tworzenia nie tylko wygodnych, ale również niezwykle zmysłowych stylizacji domowych. Pomaga nam rozkoszować się długimi porankami i sennymi popołudniami, badając jednocześnie znaczenie słowa komfort… Postanowiliśmy zadać kilka pytań o to, jak powstaje świadomy homewear. 

Jesteście marką, która pomaga kobietom czuć się modnie w warunkach domowych. Myślcie, że na co dzień za bardzo oddzielamy to co wyjściowe od tego co widzimy jedynie my przeglądając się w lustrze? W pewnym momencie zauważyłam, że kobiety przywiązują mniejszą uwagę do ubrań typowo domowych. Te obserwacje sprawiły, że w mojej głowie narodził się pomysł na zmianę tych zachowań. W domu stawiamy przede wszystkim na wygodę, jednak ona nie wyklucza, że homewear nie może być modny, a co więcej seksowny. I tak zaczęły powstawać moje pierwsze projekty. Pomyślałam, że piżama, którą zakładamy głównie do snu, może stać się elementem naszej codziennej garderoby. Ponadto w Le Songe istnieje możliwość personalizacji, przez co produkt zagnieżdża się w tożsamości naszych Klientek. Pandemia, zdecydowanie, spotęgowała trend wychodzenia strefy homwear poza nasz dom. Nasze Konsumentki doceniają możliwość eksperymentowania i łączenia spersonalizowanych projektów z jeansami. 

Skąd wziął się pomysł na tworzenie takiego home trendy style? Zdecydowanie, gdy zaczynaliśmy była to nisza na naszym rynku, którą zdecydowałam się uzupełnić. Dostawałam też wiele sygnałów, że właśnie homewearu w takim wydaniu brakuje. Naszym flagowym produktem stały się piżamy z możliwością personalizacji. Dzięki temu nasze projekty mogą stać się jeszcze bardziej osobiste. Chciałam, aby kobiety w domu czuły się wygodnie, a zarazem kobieco. Często ubiór dodaje nam pewności siebie, a ja chcę, by kobiety takie były. Ciągle poszerzamy nasz asortyment, w naszym sklepie pojawia się coraz więcej propozycji na dzień. Nieodzownym elementem, którym kieruje się przy projektowaniu jest wygoda. 

Nazywacie się marką odpowiedzialną. Na czym koncentruje się Wasza odpowiedzialność? Cała nasza produkcja jest odpowiedzialna. Począwszy od wyboru materiałów, skończywszy na zrównoważonej produkcji. 2 lata temu zdecydowaliśmy się na własną szwalnie, która szanuje pracę krawcowej i rzetelnie ją wynagradza. Jest to obszar w produkcji, z którego jesteśmy najbardziej dumni. Oprócz tego, nasze produkty pakowane są w pudełka tekturowe pochodzące z odpowiedzialnych źródeł i nie używamy plastiku. Nawiązując jeszcze do materiałów wybieramy głównie dostawców polskich i europejskich, którzy dostarczają nam certyfikowane tkaniny i dzianiny. 

Czy planujecie w najbliższym czasie podjąć dodatkowe działania na rzecz racjonalizacji produkcji? Mamy szwalnie, która szyje nie tylko dla naszej marki, zatem mamy sporo odpadu materiałowego. Ten, który udaje się spożytkować zostaje wykorzystany w postaci gumek do włosów, bądź woreczków na piżamy. Jednak ścinków jest, mimo wszystko, sporo i większości nie da się wykorzystać na odszycie czegokolwiek. Życzyłabym sobie znaleźć sposób, by te ścinki mogły posłużyć do innych celów, a nie trafiały do śmieci. Jak tylko jest taka możliwość, wykorzystujemy to. Małymi krokami staramy się racjonalizować produkcję.

Co chcecie swoimi ubraniami przekazywać potencjalnym Klientkom? Na czym najbardziej Wam zależy? Nasze produkty są tworzone z myślą o funkcjonalności i wygodzie. Poszczególne elementy naszych produktów można łączyć z innymi na wiele sposobów. Produkty z pozoru domowe mogą wyjść na ulicę i być zauważonymi jako oryginalna stylizacja. Chcę pokazać, że modą można się bawić i eksperymentować. To pozwala stworzyć niepowtarzalny look. 

Skąd czerpiecie inspiracje do swoich projektów? Zewsząd. Ostatnia kolekcja to inspiracje z filmów, których to trochę obejrzałam podczas pandemii. Otoczenie i to co robię na co dzień podsuwa mi pomysły. Staram się mieć otwartą głowę na to co mnie otacza i wyłapywać to, co by mogło wpaść w oko naszym Klientkom. W kolekcji BREEZE OF SUMMER POSTAWIŁAM na lekkość i zwiewność. Są nasze flagowe produkty, czyli piżamy, których modele wciąż staram się udoskonalać. Słucham sugestii naszych Klientek i staram się, by były zadowolone w 100%. 

Czego możemy Wam życzyć? Rosnącej rzeszy świadomych Klientek 🙂 Nie ma lepszej nagrody za naszą pracę. Zaraz stuknie nam 5 lat. I do tego niekończących się pomysłów i masę inspiracji każdego dnia. 

Rozmawiała: Redakcja

Zdjęcia: Le SONGE

Strona: https://www.lesonge.pl

Kategorie
Ekologia / Moda / Rzeczy
Udostępnij