CREATE TOMORROW – zaprojektuj ekspozycję przyszłości i zrewolucjonizuj świat… słonych przekąsek. Dlaczego nie?

Create Tomorrow – pod takim hasłem ruszył właśnie konkurs, którego organizatorem jest The Lorenz Bahlsen Snack-World Sp. z o.o. producent słonych przekąsek tj. Crunchips, Monster Munch, Curly, Nic Nac’s, Wiejskie Ziemniaczki. Konkurs skierowany jest do ludzi ambitnych i kreatywnych, którzy chcieliby wnieść powiew świeżości do świata designu. Zadaniem, na podstawie którego zostaną wyłonieni zwycięzcy, jest zaprojektowanie nowoczesnej i innowacyjnej ekspozycji, którą konsumenci mogliby podziwiać w sklepach. Autorzy najciekawszych projektów otrzymają nagrody pieniężne o łącznej wartości 27 tys. zł.

Świat nowoczesnej ekspozycji

Materiały typu POS (ang. Point of Sale) są jednymi z najpopularniejszych nośników reklamy zewnętrznej i mają na celu identyfikację marki oraz zachęcenie konsumentów do zakupu produktów. Umieszcza się je m.in. w punktach detalicznych, a należą do nich na przykład kartonowe wieże, listwy przypółkowe czy wobblery. Niczym niewyróżniające się kartonowe standy stały się już przeżytkiem, co zwiastuje rewolucję w ich projektowaniu. Nowoczesne ekspozycje muszą być jak dzieła sztuki, które oddziałują nie tylko na zmysł wzroku, ale także na węch i dotyk odbiorców. Ze względu na impulsowość zakupu produktów z kategorii słonych przekąsek, dobrze przygotowana, przyciągająca uwagę reklama w punkcie sprzedaży pełni kluczową rolę w wyborze konsumentów.

Zadanie konkursowe – może się sprawdzisz?

„CREATE TOMORROW – zaprojektuj ekspozycję przyszłości” to konkurs, w którym mogą wziąć udział osoby kreatywne, interesujące się szeroko pojętym projektowaniem, designem użytkowym, a także marketingiem.  Zadaniem konkursowym jest zaprojektowanie innowacyjnej ekspozycji dla produktów z kategorii słonych przekąsek, z wykorzystaniem najnowszych trendów. Forma projektu jest dowolna, może być to na przykład makieta, rysunek odręczny lub cyfrowy, ale także bot, film animacja czy rozwiązanie AR. Cel jest jasny: nowoczesna i skuteczna ekspozycja przekąsek, a ograniczeniem jest jedynie wyobraźnia uczestników!

Od 6 października do 10 listopada za pomocą formularza zamieszczonego na stronie przyjmowane są zgłoszenia. Prace konkursowe muszą zostać zamieszczone na stronie konkursowej do 1 grudnia.

Stworzyliśmy ten konkurs z myślą o ludziach ambitnych, kreatywnych i z zacięciem marketingowym, którzy stawiają pierwsze kroki w świecie designu i chcą się w tym kierunku rozwijać. Chcemy ich w tym wspierać, dlatego zapraszamy wszystkich uczestników do wzięcia udziału w webinarze, gdzie podczas prelekcji ekspertów będzie można zaczerpnąć inspiracji oraz zadawać pytania dotyczące aspektów technicznych projektu.” – mówi Joanna Gruszczyńska, Manager Trade Marketingu w The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o.

Webinar odbędzie się 4 listopada, KLIK. Może wziąć w nim udział każdy, kto jest zainteresowany udziałem w konkursie, niezależnie od tego czy wypełnił uprzednio formularz zgłoszeniowy. Wtedy też oficjalnie rozpocznie się rywalizacja! Prelegentkami będą ekspertki z zakresu projektowania – Agnieszka Polkowska i Natalia Bienias. Całe wydarzenie objęte jest patronatem Collegium da Vinci. Partnerem konkursu jest Brief.pl.

Do zdobycia wartościowe nagrody

Dla zwycięzców konkursu przewidziane są bardzo atrakcyjne nagrody! Nagroda główna to aż 10 tys. złotych. Trzy kolejne wyróżnione przez jury osoby lub zespoły otrzymają po 5 tys. złotych. Przewidziane jest także dziesięć nagród w postaci przekąsek o wartości 200 złotych. Zwycięzcy zostaną wyłonieni przez jury składające się z ekspertów zarówno zewnętrznych, jak i pracowników firmy Lorenz. Wyniki zostaną ogłoszone 16 grudnia w formie filmu na stronie głównej konkursu.

The Lorenz Bahlsen Snack – World Sp. z o.o. jest znany na całym świecie jako jedna z wiodących firm na rynku producentów słonych przekąsek. Kojarzony jest przede wszystkim z produktami takich marek jak: Crunchips, Monster Munch, Wiejskie Ziemniaczki, Nic Nac’s, Curly czy Chipsletten.

Więcej informacji na temat konkursu oraz jego regulamin znajdziesz na stronie.

Słowa: Redakcja przy współpracy z media design

Kategorie
Okoliczności / Projektowanie / Warsztaty
Udostępnij